INVESTIM ÎN OAMENI

O parte importantă a activității noastre la PENNY este să găsim oameni talentați, dornici să învețe, pe care să-i ajutăm să-și dezvolte abilitățile și să le oferim posibilitatea de a lucra la noi. Pentru ei am creat programe de dezvoltare specifice, în funcție de nevoile lor, care să-i ajute să facă primii pași spre o carieră în retail.

DEZVOLTAREA CONTINUĂ

Ca să fim cei mai buni, avem nevoie ca fiecare om din echipă să își dezvolte constant abilitățile și să își dorească o carieră de succes. De aceea, ne dorim să asigurăm această posibilitate fiecărui angajat. Cu ajutorul procesului CSP fiecare angajat primește o dată pe an feedback-ul superiorului său, pe care îl discută împreună și tot împreună stabilesc direcții noi de dezvoltare. Scopul principal al acestui demers este ca fiecare dintre angajații PENNY să învețe să-și privească obiectiv munca, să fie recompensați pentru performanțele lor și poată evolua continuu cu ajutorul celor din jur

Teambuilding

Teambuilding-ul este un eveniment anual la care participă colegii din cele 3 sedii regionale (Bacău, Turda, Ștefăneștii de Jos) si care este un timp de calitate ce implică diverse activități interactive de echipă. Obiectivul acestor activități este de a consolida echipa / evidenția importanța unei echipe unite generatoare de noi performanțe, prin cooperare, strategie, comunicare, creativitate, depășirea propriilor limite, dar și multă voie bună.

Conferința Strategică de Vânzări

Conferința Strategică de Vânzări este un eveniment anual dedicată colegilor din Vânzări în care sărbătorim rezultatele proiectelor de succes și sunt prezentate noile obiective propuse pentru perioada următoare. În cadrul acestui eveniment colegii participă la exerciții de echipă dinamice și energizante.

Programul PENNY Buddy

Ne dorim sa asigurăm o mai bună coeziune între echipe, de aceea investim în crearea de programe de colaborare interdepartamentală.
Un astfel de proiect îl reprezintă PENNY Buddy, un program de dezvoltare care durează 6 luni de zile, în care sunt implicați șefii de magazine și colegii din sediul central. Scopul acestuia este de a facilita colaborarea între magazine și sediul central și de a implica direct angajații în luarea unor decizii privind activitatea magazinelor. Timp de jumătate de an, colegii lucrează împreună la dezvoltarea unor proiecte pentru eficientizarea proceselor, dar și la inovarea sistemelor cu care lucrăm, miza finală a acestora fiind implementarea lor la nivel național. Suntem conștienți de responsabilitatea noastră pentru business, angajați, mediu și comunitate și, de aceea, o bună parte dintre programele noastre vizează dezvoltarea continuă a angajaților.

Ziua Familiei

Încurajăm angajații Penny să acorde o mare atenție și importanță echilibrului între viața de familie și cea profesională. De aceea, conturăm împreună proiecte prin care le oferim angajaților ocazia de a petrece mai mult timp alături de cei dragi. Din 2018 sărbătorim Ziua Familiei în care angajații din cele 3 sedii regionale (Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău) petrec o zi la birou alături de copiii lor, având posibilitatea de a participa la diverse ateliere interactive, potrivite pentru vârsta lor și de a face o călătorie prin depozit.

Traininguri tematice

Dezvoltarea competențelor angajaților noștri este importantă, de aceea încă de la angajare oferim posibilitatea participării la programe de training variate. Fiecare angajat beneficiază de o perioadă de integrare în care facilităm cunoașterea persoanelor de contact, dar și însușirea cunoștințelor necesare în desfășurarea activității. Învățarea unei limbi străine sau perfecționarea unor abilități tehnice, cursurile de abilități sau programele de leadership și trainingurile internaționale pentru angajați fac parte din opțiunile pe care un angajat le poate avea.
Ne ajutăm pas cu pas angajații să iși construiască o carieră și desenăm împreună cu ei planul de dezvoltare.

Voluntariat la centrul comunitar de la Buftea – parteneriat Habitat for Humanity

Încă din 2016, sprjinim misiunea Habitat for Humanity de a eradica locuirea precară și de a construi comunități durabile. Am început activitatea construind un triplex în complexul Habitat din Moinești, am continuat cu renovarea dispensarului din localitatea Nicolae Bălcescu, județul Bacău, iar în prezent participăm la construirea unui centru comunitar care va schimba viețile elevilor din comunitatea defavorizată din Buftea.
Totodată, prin parteneriatul cu Habitat for Humanity, ne-am alăturat și acțiunii de strângere de fonduri din cadrul Bucharest International 10K, iar sumele colectate sunt direcționate către mai multe cazuri sociale.

FAQs

Aici găsești răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.

După cât timp pot avansa pe o poziție superioară?

Parcursul tău în companie depinde numai de tine.

Pot alege să fiu transferat în alt departament?

Da, structura noastră organizațională este una flexibilă și deschisă. Dacă tu crezi că te potrivești mai bine într-un alt departament, poți solicita transferul, atunci când apare o poziție liberă, în acel departament.

Ce beneficii de performanță există la PENNY?

Beneficiile de performanță sunt financiare și sunt oferite sub formă de bonusuri salariale. In plus pachetul de beneficii de care un angajat poate beneficia este complex si include tichete de masa, zile suplimentare de concediu, adigurare medicala etc.

Ce se întâmplă dacă rezultatul evaluării nu este unul foarte bun?

Scopul evaluarilor este să le ofere angajaților o perspectivă obiectivă asupra muncii lor, oportunitatea de a-și îmbunătății calitatea muncii și de evolua. Dacă rezultatul evaluării nu va fi unul foarte bun, vei decide împreună cu superiorul tău ce trebuie îmbunătățit în perioada următoare.

COLEGII TĂI

Cel mai bine îi lăsăm pe ei să-ți povestească cum e la PENNY.

TE-AM CONVINS SĂ APLICI LA PENNY ?

Caută job-ul care te interesează și aplică.